sunnuntai 21. helmikuuta 2010

Terveisiä Fiinalta

Heippa Kaikille!
Olen nyt lähes viisikuukautinen ja kaikki on mennyt ihan mukavasti täällä Kauhajoella. Olen jo yli kuukausi sitten oppinut, että pihalle pissitään, ei matolle tai lattialle. Hieman olen maistellut seiniä ja tuolia ym. ja eivät kyllä mitenkään pahalta maistu, paitsi jos emäntä suihkuttaa jotain sitruunanmakuista linimenttiä niihin kohtiin... Kissat Kalle ja Pulla ovat pikkuhiljaa hyväksyneet minut. Pullaa on mukava ajaa takaa, mutta Kalle taasen ajaa minua takaa ja yrittää välillä läpsiä kynsillään. Kun Kallella on hyvä päivä, se jopa haistelee ja nuoleskelee nassuani. Fannin kanssa teemme pitkiä metsälenkkejä ja mukana on usein Sussu ja hänen kaksi koiraa, Mindi ja Vinka. Naapurin (Cavalier) Alvin-poika on aika kiinnostava, mutta pienikokoinen.
Kävimme eläinlääkärillä ja hän meinasi, että minulla on sopivasti rasvaa ja kylkiluut tuntuu, joten voin ihan rauhassa syödä, enkä tarvitse laihdutuskuuria (kuten emäntäni). Kissanruoka on kyllä hyvää, joten täytyy hieman varoa, ettei tule syötyä liikaa.
Emäntä nosti minut syliinsä tänään ja punnitsi, 24 kg, paljonkohan vielä paino nousee ja kauanko emäntä jaksaa minua nostella.
Täällä siis kaikki mukavasti, terkkuja siskoille ja veljille.
T. Fiina



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti