keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Tervehdys Ladyltä

Hei äippä perheineen ja kaikki sisarukset ja pikkupikkusisarukset!
Näin se aika kuluu ja meillä on jo ihan ekat synttärit. :) Minulle on jo luvattu huomiseksi maksalaatikkokakkua ja saan kuulemma syödä sen ihan yksin, JEE! Muu perhe päättää tyytyä ihan mansikkakakkuun (omituista porukkaa). Minusta on kasvanut jo iso tyttö, ainakin kotiväki niin suureen ääneen päivittelee, kun ohikulkiessa pudottelen tavaroita ja läpsyttelen noita karvattomia isosisaruksia naamaan hännällä. Silti ne minua aina kauheasti hoitaa ja halii. Olenkin jo pitkään tehnyt niinkuin olen oppinut, että laitan minäkin tassut kaulan ympäri ja annan mojovia pusuja keskelle naamaa. Viime aikoina olen ollut valtavan ihastuksissani varpaista! Ne varpaat vaan jotenkin tuoksuu niin hassuilta, että oikein saatan ottaa kotiväeltä sukat pois jaloista, kun oikein haluan niitä nuuskuttaa. Kyllä ne minua on vähän yrittäneet kieltää, mutta eihän niitä voi ottaa vakavissaan. Olen nähkääs huomannut, että kun nuo oikein kikattaa, niin silloin ne on tosi hyvällä tuulella ja jos varpaita nuuskutellessa ne on hyvällä mielellä, niin miksi se sitten pitäisi lopettaa?
Elämä on jatkunut mukavasti nyt syksynkin tultua, kaikkein parasta on kun lähdetään sieniretkelle. Olen saanut paljon kehuja, kun olen tosi kiltti ja aina seisahdun kun käsky kuuluu. Mamma on ollut kauhean mielissään, kun en ole ehtinyt talloa yhtään hyvää sientä. En minä noista sienistä kyllä välitä, mutta se metsissä samoilu on hirmuisen hauskaa.
Olen kuullut, että minulla on korvat koristeena, mutta kyllä näillä minun mielestäni ihan hyvin kuulee. Paitsi joskus ne temppuilee, kun en millään malta olla karkaamatta naapuriin koirakavereita moikkaamaan. Jotain ne minulle sölköttää, että kukaan lapsista ei saa lähteä pihasta ilman lupaa, mutta kuten jo sanoin, joskus nuo lurputtimet vaan on ihan mykät.
Ohos, nyt täytyy kiiruhtaa ulos, kun on vielä valoisaa. HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ KAIKILLE!!! Ja Nellille erityismuiskut!
hauhau -terveisin
Lady

1 kommentti:

  1. Ihana äitinsä näköinen vaikkakin "hieman" eri värinen Lady:)

    VastaaPoista